• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

اسماعیلی احمدی: آماده‌باش نیروی آتش‌نشانی زرین شهر در چهارشنبه آخر سال

  • کد خبر : 17200
  • 24 اسفند 1400 - 14:01
اسماعیلی احمدی: آماده‌باش نیروی آتش‌نشانی زرین شهر در چهارشنبه آخر سال
شهردار زرین‌شهر گفت: نیروهای واحد آتش‌نشانی شهرداری زرین‌شهر چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا برای مقابله با خطرات احتمالی آماده شوند و اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی با بیان اینکه در سال های اخیر متاسفانه آیین چهارشنبه پایان سال دستخوش تغییرات بسیاری شده است، اظهار کرد: هر ساله و براساس رسم دیرینه مردمان ایران، شهروندان بسیاری از شهرهای ایران در چهار شنبه آخر سال با روشن کردن آتش این روز را جشن می گیرند، اما برخی افراد با ساخت و استفاده از مواد منفجره سبب بروز حوادث مختلفی شده و خاطرات تلخی را در روزهای پایانی سال برای خود و دیگر شهروندان رقم می‌زنند.
وی انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی مناسب را یکی از راهکارهای کاهش حوادث در چهارشنبه آخر سال دانست و افزود: واحد آتش نشانی شهرداری زرین شهر در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخرسال تمهیدات مختلفی را از جمله برگزاری آموزش چهره به چهره شهروندان در خصوص آگاهی بخشی به خانواده‌ها بویژه قشر نوجوانان و جوانان در دستور کار قرار داد.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: تولید محتوا در قالب بنر،بروشور، تیزرهای آموزشی و هشدار دهنده در خصوص خطرات استفاده از مواد نفتی و محترقه و … از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره ارتباطات مردمی شهرداری به شمار می آید تا خانواده ها و نسل جدید با خطرات احتمالی چهارشنبه سوری آشنا شوند.
وی با اشاره به جمع آوری جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده و شاخه‌های خشک از سطح معابر شهر، عنوان کرد: نیروهای واحد آتش نشانی شهرداری زرین شهر برای چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش کامل به سر می برند تا برای مقابله با خطرات احتمالی آماده و اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسانند.
اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها در کاهش حوادث احتمالی در چهار شنبه آخر سال نقش موثری را ایفا می کنند از این رو امیدواریم با رعایت نکات ایمنی روزهای پایانی سال را سپری کرده و با خاطرات خوشی به استقبال نوروز برویم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17200

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.