• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

اسماعیلی احمدی: بقای انقلاب و اقتدار نظام به برکت ترویج روحیه جهاد و شهادت است

  • کد خبر : 17117
  • 17 اسفند 1400 - 15:01
اسماعیلی احمدی: بقای انقلاب و اقتدار نظام به برکت ترویج روحیه جهاد و شهادت است
شهردار زرین شهر گفت: جانبازان هستی، خود را فدای دفاع از اسلام و میهن اسلامی کردند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی در دیدار با جانباز قطع نخاع حاج کاظم سلیمیان اظهار کرد: امام خمینی (ره) با درک عمیق از اهمیت پرداختن به حوزه ایثار و شهادت دستور تأسیس بنیاد شهید را صادر کردند و مقام معظم رهبری نیز همواره دغدغه فراوانی نسبت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و به طور کلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته و دارند.
وی افزود: جانبازان اسناد زنده‌ای از مجاهدت و ایثارگری هستند و با اهدا سلامتی خود در جبهه‌های حق علیه باطل به اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت مبدل شدند از این رو آحاد مردم جانبازان را شهیدان زنده می‌دانند.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: جانبازانی چون حاج کاظم سلیمیان اسوه‌های صبر و استقامت به شمار می‌آیند و علیرغم سختی‌هایی که جانبازان قطع نخاع با آن مواجه هستند مسیر پرافتخار جانبازی را با الگوگیری از حضرت ابوالفضل (ع) و بر اساس شناخت و اعتقادی راسخ انتخاب کردند.
وی با بیان اینکه بقای انقلاب و اقتدار نظام به برکت ترویج روحیه جهاد و شهادت است، ادامه داد: جانبازان هستی، خود را فدای دفاع از اسلام و میهن اسلامی کردند از این رو مدیریت شهری زرین شهر بر این باور است علاوه بر صرف بخشی از بودجه فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر حفظ عزت و کرامت خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران حرکت کند.
اسماعیلی احمدی با اشاره به اهمیت تاریخ‌نگاری و خاطره‌نویسی جانبازان ۷۰ درصد، عنوان کرد: امروز زمان آن رسیده ضمن پرهیز از یکنواختی در اقدامات فرهنگی در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام برداشت و تحقق این مهم تکیه بر ترویج فرهنگ ایثار و ایستادگی با الگوپذیری از زندگی جانبازان قطع نخاع و ۷۰ درصد است چراکه جانبازان مثابه گنجی ارزشمند هستند.
وی خاطرنشان کرد: در مجموعه مدیریت شهری، برنامه‌های خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرایی شده و امیدواریم در ادامه مسیر بتوانیم دین خود را به شهدا و جانبازان ادا کنیم تا شرمنده آنان نشویم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17117

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.