• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور به ۶۲۵۸۹ نفر رسید

  • کد خبر : 1682
  • 19 فروردین 1399 - 14:10
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۸۹ نفر مبتلای جدید در کشور شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر رسیده است.

به گزارش نبض وطن، کیانوش جهانپور با اشاره به آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز ۱۹ فروردین‌ماه بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۸۹ نفر مبتلای جدید در کشور شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر رسیده است.
وی افزود: سه هزار و ۹۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ دچار نوع شدید و بحرانی بیماری هستند،از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۲۷ هزار و ۳۹ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد:متاسفانه تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۳۳ نفر رسید و با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا سه هزار و ۸۷۲ نفر جان باخته‌اند.
وی عنوان کرد: تعداد افرادی که تست کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام شده، از میان ۲۱۱ هزار و ۱۳۶ تست انجام شده در ۹۵ آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت، تشخیص داده شده‌اند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1682

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.