• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

محمدی:اتصال بزرگراه شرق زرین شهر به بلوار خلیج فارس به مرحله اجرا رسید

  • کد خبر : 1675
  • 18 فروردین 1399 - 13:18
شهردار زرین شهر گفت:با تدابیری که در گذشته وزمانی که به عنوان معاون عمرانی شهرداری زرین شهر فعالیت می کردم اتخاذ شد امروز پیمانکار پروژه بزرگراه شرق زرین شهر با تجهیز کارگاه اقدامات لازم را جهت احداث طرح شبدری آغاز کرده و با تحقق این مهم یک تحول بزرگ در حوزه حمل و نقل ایمن در این منطقه رقم خواهد خورد.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی در حاشیه بازدید از پروژه احداث ادامه بلوار خلیج فارس و اتصال به بزرگراه شرق زرین شهر اظهار کرد: امروز شرق زرین شهر با اجرای پروژه های مختلف در مسیر توسعه قرار دارد و این مهم نیز نیازمند توسعه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بوده چراکه با آغاز فعالیت شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر، استقرار دامداری ها در مجموعه بهپرور و همچنین اتصال بلوار خلیج فارس به بزرگراه شرق شاهد افزایش تردد خودروها خواهیم بود.
وی افزود: جایگاه زرین شهر به دلیل استقرار کارخانه های بزرگ همچون ذوب آهن، فولادسبا و… در حوزه نقل و انتقال کالا در کشور بر کسی پوشیده نیست و برهمین اساس تکمیل پروژه بلوار خلیج فارس در ایفای این نقش ضروری است و کمبود آن در آینده موجب بروز مشکلات ترافیکی می شد.
شهردار زرین شهر تصریح کرد:از این رو احداث فاز اول ادامه بلوار خلیج فارس به طول ۶۰۰ متر با هدف اتصال شرق زرین شهر به کنار گذر و تسهیل دسترسی به کاربری های شرق زرین شهر از جمله شهرک حمل و نقل کالا، مجموعه بهپرور و… با مشارکت سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای استان اصفهان آغاز شد.
وی اعتبار این پروژه را ۳۱ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد:سهم شهرداری زرین شهر در این پروژه مشارکتی ۱۳ میلیارد ریال و سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای استان اصفهان ۱۸ میلیارد ریال بوده که شهرداری تعهدات خود را در فاز نخست این پروژه به سرانجام رسانده و پروژه تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان شده است.
محمدی اضافه کرد: طول فاز دوم پروژه از پل دوم تا آزاده نیز ۵۰۰ متر بوده که البته به دلیل توپوگرافی منطقه با حجم سنگینی از کوهبری و سنگ برداری مواجه هستیم و امیدواریم پس از اتمام فاز خست بتوانیم فاز دوم پروژه را نیز با سرعت هرچه بیشتر به اتمام برسانیم.
وی اتصال بلوار خلیج فارس به بزرگراه شرق زرین شهر را یکی از مطالبات به حق شهروندان دانست و عنوان کرد: با تدابیری که در گذشته وزمانی که به عنوان معاون عمرانی شهرداری زرین شهر فعالیت می کردم اتخاذ شد امروز پیمانکار پروژه بزرگراه شرق زرین شهر با تجهیز کارگاه اقدامات لازم را جهت احداث طرح شبدری آغاز کرده و با تحقق این مهم یک تحول بزرگ در حوزه حمل و نقل ایمن در این منطقه رقم خواهد خورد.
شهردار زرین شهر با اشاره به احداث دو پل و ایجاد یک میدان بر روی بلوار خلیج فارس برای تردد ایمن و دسترسی اختصاصی به شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر خاطرنشان کرد: با احداث این پل ها خودروهایی که از آزاد راه قصد ورود به شهر را دارند وبلعکس از بلوار و از زیر پل های احداث شده عبور کرده و خودروهای سبک و سنگینی که قصد ورود به شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر و مجموعه بهپرور را دارند از تقاطع غیرهمسطح و سایر اقدامات سازه‌ای احداث شده بهره مند می شوند که با طرح جامع ترافیک نیز منطبق است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1675

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.