• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

اسماعیلی احمدی: شهرداری زرین شهر با خانه تکانی شهر به استقبال بهار می رود

  • کد خبر : 16652
  • 24 بهمن 1400 - 11:45
اسماعیلی احمدی: شهرداری زرین شهر با خانه تکانی شهر به استقبال بهار می رود
مسئول امور کمیته شهرداری های ستاد خدمات سفر شهرستان لنجان گفت:شهرداری زرین شهر در راستای استقبال از سال جدید و با هدف افزایش نشاط شهروندان با انجام اقدامات متعدد همچون زیبا سازی فضای سبز و منظر شهری اقدام به خانه تکانی شهر کرده است.

به گزارش نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی در نشست ستاد خدمات سفر و استقبال از بهار اظهار کرد: حدود یک ماه به آغاز سال جدید مانده از این رو شهرداری زرین شهر در راستای استقبال از سال جدید و با هدف افزایش نشاط شهروندان با انجام اقدامات متعدد همچون زیبا سازی فضای سبز و منظر شهری اقدام به خانه تکانی شهر کرده است.
وی نگهداشت مطلوب شهر را اولویت نخست مدیریت شهری در ایام مختلف سال دانست و افزود: برای استقبال از سال ۱۴۰۱ شهرداری زرین شهر علاوه بر ساماندهی فضای سبز و درختان پارک ها، تفرجگاه ها و کاشت گل های شب بو و بنفشه در سطح شهر ، رنگ آمیزی جداول، لکه گیری و ترمیم آسفالت را در دستور کار قرار داده است.
مسئول امور کمیته شهرداری های ستاد خدمات سفر شهرستان لنجان تصریح کرد: شهرداری زرین شهر برای ایجاد زیبایی بصری در سطح زرین شهر خطه طلایی ایران، جانمایی اِلمان های شهری همچون سفره هفت‌سین، دکورهای زیبا و… را در مسیر معابر و میادین شهر به شکل ویژه ای انجام خواهد داد.
وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در شهرداری اقدامات مؤثری برای داشتن شهری پویا و با نشاط درحال انجام است، ادامه داد: اِلمان های نوروزی پیش بینی شده با هدف ارزان اداره کردن شهر و صرفه جویی در هزینه‌ها به دلیل وضعیت مالی شهرداری‌ها در کشور از موادی تهیه شده اند که در طول سال هم ماندگاری داشته باشند و برای ساخت بسیاری از این اِلمان ها آنها از نیروهای شهرداری استفاده شده است.
اسماعیلی احمدی با بیان اینکه شهرداری زرین شهر تمهیدات لازم به منظور استقبال از گردشگران نوروزی را فراهم کرده است ، اضافه کرد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا دو نوروز متوالی زمینه میزبانی از گردشگران در شهرهای ایران از جمله زرین شهر فراهم نبود اما با توجه به انجام واکسیناسیون عمومی پیش بینی می شود نوروز پیش رو مسافران زیادی به زرین شهر سفر کنند.
وی عنوان کرد: شهرداری زرین شهر با تکیه بر پیشینه و فرهنگ بسیار غنی خطه طلایی ایران در تلاش است تا با توسعه زیر ساخت های گردشگری در شهر شرایط جذب و ماندگاری گردشگران را فراهم کند.
شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: شهرستان لنجان به دلیل قرار گرفتن در کریدور چند استان کشور با داشتن جاذبه های گردشگری و آب و هوایی مناسب، هر سال بویژه در تعطیلات نوروزی میزان تعداد زیادی از مهمانان و گردشگران از شهرهای مختلف ایران است برهمین اساس مدیریت شهری زرین شهر تمام تلاش خود را بکار گرفته تا علاوه برای افزایش رضایتمندی شهروندان زمینه رضایتمندی گردشگران را در زمان اقامت شان در خطه طلایی ایران فراهم شود.
وی با اشاره به پیش‌بینی اجرای برنامه‌های متنوع و پرمحتوا برای شهروندان و گردشگران، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته علاوه بر ایجاد کمپ اسکان موقت برای اسکان گردشگران، فعالیت های فرهنگی متنوع و مناسبی را در سطح شهر برای شهروندان و گردشگران نوروزی اجرا خواهد کرد تا مسافران با خاطره‌ای خوش شهر زیبای زرین شهر را ترک کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16652

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.