• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور به ۴۴۶۰۶ نفر رسید

  • کد خبر : 1614
  • 12 فروردین 1399 - 14:09
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز 12 فروردین 99 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3111 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.

به گزارش نبض وطن، کیانوش جهانپور در نشست خبری خود که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به آمار جدید ابتلا به کرونا ویروس در کشور اظهار کرد : از ظهر دیروز تا امروز ۱۲ فروردین بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی در کشور سه هزار و ۱۱۱ نفر مبتلای جدید در کشور شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر رسیده است.
وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۷۰۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ دچار نوع شدید و بحرانی بیماری هستند، افزود : افزود:متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۸۹۸ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۴۶۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.
وی عنوان کرد: مشارکت در طرح غربالگری کرونا در کشور از مرز ۶۵ میلیون نفر گذشت و توصیه وزارت بهداشت به مردم، مشارکت در خوداظهاری از طریق سامانه salamat.gov.ir است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1614

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.