• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

توزیع ۳۵۰۰ بسته فرهنگی بین شهروندان باغبادرانی

  • کد خبر : 1609
  • 12 فروردین 1399 - 16:12
شهردار باغبادران گفت:با هدف ایجاد نشاط شهروندی و تشویق شهروندان به ادامه این روند ، سه هزار و پانصد بسته فرهنگی ، تفریحی و بهداشتی تهیه و در بین منازل شهروندان توزیع کرد.

به گزارش نبض وطن،حجت الله امینی باغبادرانی در جمع خبرنگاران با قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان باغبادران در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و در خانه ماندن با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: نوروز ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا در نوع خود نوروزی خاص در تاریخ ایران به شمار می آید و به دلیل جلوگیری از شیوع این ویروس و ماندن در منازل ، اعضاء خانواده بیش از هر زمان دیگر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.
وی رعایت مباحث بهداشتی و عدم حضور شهروندان طی روزهای آینده در سطح شهر را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به اینکه شهروندان بدون برنامه قبلی وارد قرنطینه و خانه‌نشینی شدند و این مسئله می توانست سبب شود که آنان به روند ماندن در منازل ادامه ندهند مدیریت شهری باغبادران با هدف ایجاد نشاط شهروندی و تشویق شهروندان به ادامه این روند ، سه هزار و پانصد بسته فرهنگی ، تفریحی و بهداشتی تهیه و در بین منازل شهروندان توزیع کرد.
شهردار باغبادران با بیان اینکه قطعا خانه‌نشینی با سکون و بی‌تحرکی همراه بوده و نیاز است با برخی خلاقیت ها این سکون را مدیریت و پشت سر نهاد، تصریح کرد: باز کشف تعدادی از بازی‌های خانگی فراموش‌ شده از قبیل منچ و مار وپله و… قطعا جذابیت منحصر به فردی را برای بسیاری از شهروندان به همراه داشت از این رو یکی از محتویات بسته فرهنگی شهرداری باغبادران را اینگونه بازی ها و همچین لوح فشرده آموزش برخی بازی ها که خانواده ها می توانند در این ایام در منازل به آنها بپردازند و الکل ضد عفونی دست تشکیل داده است.
وی ادامه داد: لوح های فشرده شامل جشنواره به باغبادران و فیلم و تصاویر بازی پیشکسوتان تیم ملی با تیم منتخب باغبادران از دیگر محتویات بسته فرهنگی شهرداری باغبادران بوده که می تواند لحظات شادی را برای شهروندان رقم بزند.
امینی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان بسته بندی بسته های فرهنگی شهرداری باغبادران در فضای استریل توسط تعدادی از خواهران داوطلب انجام و توزیع آن نیز با رعایت موارد بهداشتی و توسط تعدادی از جوانان داوطلب و سازمان های مردم نهاد و پرسنل شهرداری در حال انجام است.
وی با اشاره به محدودیت های اعمال شده در ۱۲ و ۱۳ فرودین از درب منزل در باغبادران، گفت: طی روزهای اخیر محدودیت های ورود و خروج در شهر باغبادران با هدف حفظ سلامت شهروندان اعمال شد اما با توجه به اینکه معدود افرادی وجود دارند که به حقوق دیگر شهروندان احترام نگذاشته و احتمال دارد برای سیزده بدر از منازل خارج شوند محدودیت تردد خودروها از درب منازل نیز اعمال شده است تا سلامت دیگر شهروندان به خطر نیفتد.
وی با اشاره به اعمال تخفیف شش ماهه عوارض کسب و پیشه و بخشودگی دوماهه اجاره دکه‌های مالکیتی شهرداری باغبادران ، عنوان کرد: مدیریت شهری باغبادران چنانچه به این نتیجه دست پیدا کند که به مدت زمان بیشتری برای قرنطینه نیازمند هستیم مدت بخشودگی اجاره اماکن و دکه‌های مالکیتی شهرداری را افزایش خواهد داد تا مستاجران این مجموعه ها به دلیل عدم حضور شهروندان و گردشگران متضرر نشوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1609

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.