• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳

برگزاری جشنواره مجازی «شهروند زرین» با محتوای مبارزه با «کرونا»

  • کد خبر : 1602
  • 12 فروردین 1399 - 0:49
برگزاری جشنواره مجازی «شهروند زرین» با محتوای مبارزه با «کرونا»
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان گفت: شهرداری زرین شهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان با هدف ترویج و تشویق مردم شهرستان لنجان به مقابله عملی با گسترش ویروس کرونا، جشنواره فرهنگی و هنری «شهروند زرین» را با بهره مندی از شبکه های اجتماعی برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسانده است.

به گزارش نبض وطن، فرهاد نیکنام اظهار کرد: شهرداری زرین شهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان با هدف ترویج و تشویق مردم شهرستان لنجان به مقابله عملی با گسترش ویروس کرونا، جشنواره فرهنگی و هنری «شهروند زرین» را با بهره مندی از شبکه های اجتماعی برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسانده است.
وی افزود: این مسابقه رویکردی کاملاً متفاوت از سایر مسابقات و جشنواره‌های نوروزی که شهرداری ها در سال های گذشته به مناسبت ایام نوروز برگزار می کردند دارد، چراکه اینبار جشنواره و مسابقه «شهروند زرین» مردم را به در خانه ماندن تشویق می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لنجان با بیان اینکه برای عبور از بحران کرونا نیازمند افزایش سطح شادابی مردم هستیم، تصریح کرد:براساس نظرکارشناسان شادی سطح ایمنی انسان را بالا برده و در این میان هنرمندان هستند که با خلق آثارهنری فاخر می توانند تاثیر شگرفی را در شادابی جامعه داشته‌ باشند و این وظیفه خطیری است که امروز بر دوش این قشر مهم جامعه نهاده شده است.
وی ادامه داد:هنرمندان بومی به دلیل محبوبیتشان در جامعه به راحتی می‌توانند بر ذهن و عواطف و حتی تصمیم گیری مردم تاثیر بگذارند از این رو مدت زمان فراخوان جشنواره فرهنگی وهنری«شهروند زرین»تمدید و زمینه لازم برای حضور هنرمندان در این جشنواره مجازی مهیا شده است.
نیکنام اضافه کرد: هنرمندان رشته های مختلف هنری فعال در شهرستان لنجان برای شرکت در این مسابقه می توانند از در خانه ماندن خود و سوژه‌های جالب و نابی که به دلیل حضور انان در خانه رخ می دهد عکاسی و یا فیلمبرداری کرده و آن را با هشتک #شهروندزرین در صفحه اینستاگرام خود با دیگر شهروندان به اشتراک بگذارند و از انها درخواست کنند در خانه بمانند و مراقب سلامتی خود و خانواده های خود باشند.
وی با بیان اینکه این جشنوار با محوریت خلاقیت، تجربه و مهارت و با هدف تقویت روحیه نشاط و کاهش اضطراب از طریق ارایه آثار هنری و ادبی شامل فیلم های کوتاه،موسیقی،تئاتر، استندآپ کمدی، نقاشی، عکاسی با موبایل، خاطره نویسی، شعر، دلنوشته و… در حال برگزاری است،عنوان کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند فیلم ها و تصاویر خود را تا نیمه شعبان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و با تگ کردن صفحه ی اطلاع رسانی زرین شهر”instagram.com/zarrinshahrnews” در این جشنواره شرکت کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1602

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.