• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳

تقدیر از تلاش جهادی شهردار زرین شهر در مقابله با کرونا

  • کد خبر : 1587
  • 11 فروردین 1399 - 13:01
تقدیر از تلاش جهادی شهردار زرین شهر در مقابله با کرونا
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت:طی هفته های اخیر مهندس میثم محمدی شهردار محترم زرین شهر با مدیریت انقلابی و شبانه روزی خود در کنار نیروهای خدوم معاونت خدمات شهری همچون جهادگران دوران دفاع مقدس با تمام توان در حال تلاش برای ریشه کنی این ویروس منحوس می باشند.

به گزارش نبض وطن،سوده باقری عضو شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی هود در اینستاگرام نوشت:
این روزها انتشار ویروس کرونا چالش های بسیاری را برای شهرهای ایران از جمله خطه طلایی ایران به همراه داشته که باعث آزردگی شهروندان عزیز شده است،از این رو شهرداری زرین شهر که همواره خود را خدمتگزاران مردم دانسته این بار نیز در میدان مبارزه با گسترش ویروس کرونا بصورت جهادی وارد میدان شده تا ارتقای سطح امنیت، سلامت و آرامش شهروندان را رقم بزند.
در این میان و طی هفته های اخیر مهندس میثم محمدی شهردار محترم زرین شهر با مدیریت انقلابی و شبانه روزی خود در کنار نیروهای خدوم معاونت خدمات شهری همچون جهادگران دوران دفاع مقدس با تمام توان در حال تلاش برای ریشه کنی این ویروس منحوس می باشند.
برخود واجب دانسته از شهردار محترم همه پرسنل خدوم شهرداری زرین شهر تشکر و سپاسگزاری ‌کنم.امیدوارم با تلاش های شبانه روزی کادر درمانی و مجموعه مدیریت شهری زرین شهر هر چه سریع‌تر این بلیّه از سر شهروندان کوتاه شده و در نهایت خدمتگزارانی لایق برای شهروندان قدرشناس باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1587

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.