• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور به ۴۱۴۹۵ نفر رسید

  • کد خبر : 1586
  • 11 فروردین 1399 - 14:27
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور سه هزار و ۱۸۶ نفر مبتلای جدید در کشور شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر رسیده است.

به گزارش نبض وطن، کیانوش جهانپور در نشست خبری خود که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، بااشاره به آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا اظهار کرد:از ظهر دیروز _یکشنبه دهم فروردین‌ماه_ تا ظهر امروز بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور سه هزار و ۱۸۶ نفر مبتلای جدید در کشور شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر رسیده است.
وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ دچار نوع شدید و بحرانی بیماری هستند، افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا دو هزار و ۷۵۷ نفر جان باخته‌اند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1586

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.