• امروز : سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

شهردار زرین شهر؛ ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت

  • کد خبر : 1567
  • 09 فروردین 1399 - 14:38
شهردار زرین شهر گفت: روز پاسدار یادآور رشادت، ایثار و فداکاری مردانی بی ادعاست که در هشت سال دفاع مقدس، پاسداری از كيان میهن اسلامی و ايستادگی بر سر عزت و اقتدار ايران جانفشانی کرده و در برهه های حساس همچون وقوع زلزله، سیل، امدادرسانی، محرومیت‌زدایی، عمران و ... هم گام و برای مردم به ایفای نقش پرداختند و امروز نیز در جبهه مبارزه با ویروس کرونا مردانه در کنار دیگر رزمندگان جبهه سلامت در خط مقدم این مبارزه حضور جانانه و تاثیرگذار دارند.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی شهردار زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با تبریک ولادت باسعادت اباعبدالله الحسین (ع) نوشت: پس از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی با درایت بی نظیر رهبر کبیرانقلاب امام خمینی(ره) سپاه پاسداران تاسیس و طی سال های گذشته این نهاد مقدس با اقتدار و تکیه بر پرسنل ولایتمدار، تیز بین و سخت کوش خود در عرصه های مختلف و برپایه اقتضائات محیطی در کنار مردم بوده و برای حفظ امنیت، سلامت و… آنان از هیچ کوششی فروگذار نکرده و مقتدرانه در مسیر عزت و تداوم انقلاب و اسلام گام برداشته است.
امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) نیز به واسطه الگوپذیری این نهاد انقلابی از اسوه ایثار و شجاعت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سوم شعبان را که به میمنت ولادت این امام همام روز پاسدار نام نهادند.
روز پاسدار یادآور رشادت، ایثار و فداکاری مردانی بی ادعاست که در هشت سال دفاع مقدس، پاسداری از کیان میهن اسلامی و ایستادگی بر سر عزت و اقتدار ایران جانفشانی کرده و در برهه های حساس همچون وقوع زلزله، سیل، امدادرسانی، محرومیت‌زدایی، عمران و … هم گام و برای مردم به ایفای نقش پرداختند و امروز نیز در جبهه مبارزه با ویروس کرونا مردانه در کنار دیگر رزمندگان جبهه سلامت در خط مقدم این مبارزه حضور جانانه و تاثیرگذار دارند.
اینجانب باادای احترام به روح شهدای سبزپوش میهن اسلامی؛ روز پاسدار را به پیشگاه مقام عظمای ولایت و مردان جهاد‌محور و عقیده‌محور سبز پوش میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و پیشرفت مقتدرانه سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی خصوصا پاسداران ناحیه مقاومت بسیج لنجان را در گام دوم انقلاب اسلامی و خدمت به ملّت شریف ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1567

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.