• امروز : سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

محمدی: ورود افراد غیر ساکن به زرین شهر ممنوع شد

  • کد خبر : 1546
  • 07 فروردین 1399 - 17:08
شهردار زرین شهر گفت: به دنبال گسترش و شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان محدودیت‌های رفت و آمد در سطح شهرهای مختلف شهرستان لنجان از جمله زرین شهر اعمال شد.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی ویروس کرونا را بیماری ناشناخته و فراگیردانست و اظهار کرد: براساس دستور رئیس محترم جمهور و وزارت کشور طرح فاصله گذاری اجتماعی در سراسر کشور به مرحله اجرا رسید و براساس این طرح مقرر شد از امروز مقررات جدی تری نسبت به آن دسته از هموطنان عزیز که نسبت به تذکرات بهداشتی و لغو سفرهای نوروزی توجه نداشته اند اعمال خواهد شد.
وی افزود: زرین شهر به دلیل واقع شدن در مسیر چند استان کشور همواره شاهد تردد بسیار بالای خودرهای مسافران و گردشگران بوده و این مسئله امروز بسیار نگران کننده بوده چراکه تردد مسافران شهروندان خطه طلایی ایران را در معرض خطر قرار می دهد.
شهردار زرین شهر با بیان اینکه به دنبال گسترش و شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان محدودیت‌های رفت و آمد در سطح شهرهای مختلف شهرستان لنجان از جمله زرین شهر اعمال شد تصریح کرد: متاسفانه برخی از هموطنان بدون توجه به هشدارها و تذکرات بهداشتی ارائه شده اقدام سفر کرده و این مسئله موجب نگرانی، اعتراض و گلایه شهروندان فهیمی شد که علی رغم همه مسائل ماندن در خانه را سرلوحه فعالیت های خود قرار دادند.
وی از ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیربومی به زرین شهر خبر داد و ادامه داد:با توجه به اعمال ممنوعیت سفرهای جدید و خروج از شهرها و دستورات ابلاغ شده از سوی قوه قضائیه، شهرداری زرین شهر با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و جمعیت هلال احمر اقدام به تشدید کنترل در ورودی زرین شهر کرده و تمام ورودی‌های شهر تحت کنترل و بازرسی قرار گرفته است.
مجمدی عنوان کرد: مسافران نوروزی توجه داشته باشند که در ورودی‌های زرین شهر از ورود افراد غیربومی به این شهر جلوگیری می‌شود و کلیه پلاک‌های غیربومی که ساکن شهر نیستند بازگردانده خواهند ‌شد و مجوزی برای ورود به شهر ندارد.
وی خاطرنشان کرد:براساس گزارشات ارائه شده از صبح امروز تاکنون کلیه دستگاه خودرو با پلاک غیربومی که قصد ورود به زرین شهر را داشتند توسط نیروهای انتظامی، بسیج هلال احمر و شهرداری برگردانده شدند.
وی با بیان اینکه مردم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند تا حلقه انتقال ویروس کرونا شکسته شود، یادآور شد: گردشگران باید به این نکته توجه داشته باشند که مسئولان شهرستان لنجان برای قطع حلقه شیوع ویروس کرونا با اتخاذ تدابیر لازم و اجرای این تدابیر توسط شهروندان و اصناف و تعطیلی تمامی فروشگاه‌ها و اصناف عرضه کننده کالاهای غیر‌ضروری به جز واحدهایی که اقلام مورد نیاز مردم را تامین می‌کنند تا ۱۵ فروردین ماه ماندن در منازل را اجرایی کرده اند از این رو نمی توانیم با قبول حضور انان در شهر سلامت و امنیت انان را به خطر بیندازیم.
شهردار زرین شهر تاکید کرد: پرسنل خدوم شهرداری زرین شهر به صورت شبانه روزی مشغول ضدعفونی و گندزدایی مکان‌های عمومی و خیابان و معابر سطح شهر هستند و این مسیر تا شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1546

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.