• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

حجت الاسلام موسوی: نیروهای پدافند هوایی به عنوان سربازان ملّت هستند

  • کد خبر : 15216
  • 02 مهر 1400 - 8:24
حجت الاسلام موسوی: نیروهای پدافند هوایی به عنوان سربازان ملّت هستند
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان گفت: نیروهای پدافند هوایی به عنوان سربازان ملّت، این پیام را با هوشیاری خود دارند که با آمادگی و قدرت رزمی بالا، توانایی تامین امنیت آسمان کشور را داشته که این مهم موجب تقویت روحیه و اعتماد مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی در آیین تجلیل از خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران وپیشکسوتان با بیان اینکه  پدافند هوایی با آمادگی، هوشیاری و قدرت رزمی بالا، امنیت آسمان کشور را تامین کرده است، اظهار کرد: همکاران فعال در پدافند هوایی اسطوره های پنهان هستند که به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا امنیت آسمانی  را برای ایجاد کنند.

وی افزود: نیروهای پدافند هوایی به عنوان سربازان ملّت، این پیام را با هوشیاری خود دارند که با آمادگی و قدرت رزمی بالا، توانایی تامین امنیت آسمان کشور را داشته که این مهم موجب تقویت روحیه و اعتماد مردم خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تجلیل از پیشکسوتان ،جانبازان و خانواده شهدا را یکی از وظایف مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران عزت، سربلندی، محبوبیت و سرافرازی‌ خود را در کشور و در پیشگاه خداوند متعال مدیون تلاش‌های خالصانه، بی‌ریا و بی نام و نشان شهدا، جانبازان و پیشکسوتان عزیز و گرانقدر است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=15216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.