• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳

پیام تبریک شهردار زرین شهر به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی

  • کد خبر : 1442
  • 01 فروردین 1399 - 8:58
پیام تبریک شهردار زرین شهر به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی
شهردار زرین شهر در صفحه اینستاگرام خود آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را تبریک گفت.

به گزارش نبض وطن، شهردار زرین شهر در صفحه شخصی خود در ایسنتاگرام خود آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را تبریک گفت در این پیام آمده است:
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز، طلیعه بهار و آغاز شکفتن و رستاخیز طبیعت؛ فصل غباروبی از سایه سنگین مصائب و نیل به سمت تحقق رویاها , آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن و بستن عهدهای جدید با خود و خدای خود است.
سال ۱۳۹۸ سختی ها و مصایب مختلفی را به همراه داشت اما همچون گذشته ملت صبور و ولایت پذیر ایران با همدلی و همبستگی مشکلات را پشت سر نهادند و اینک و در آستانه سال ۱۳۹۹، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه مردم ایران برای “شکست بیماری کرونا” و تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم .
به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی تک تک شهروندان و مسئولان شهرستان لنجان، امسال شهری ایمن تر ، زیباتر، توسعه یافته تر ، آباد تر و شاداب تر از داشته و به استقبال بهار بنشینیم، و حالی احسن از امروز داشته باشیم .
اینجانب در آغاز سال جدید از درگاه خداوند سبحان و در پناه سایه سار الطاف حضرتش سعادت روح، سلامت جسم و جان و سرمستی بهاران را برای ملت عزیز ایران خصوصا “شهروندان زرین شهر” خواهانم و آرزو می کنم که همچو طبیعت با نوروز، خاک جانمان بستان شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1442

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.