• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

آخرین آمار مبتلایان کرونا در ایران؛ به ۱۷۳۶۱ نفر رسید نفر رسید

  • کد خبر : 1434
  • 28 اسفند 1398 - 14:06
گفت: بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک‌هزار و ۱۹۲ مبتلای جدید در کشور شناسایی شده است که مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر رسیده است.

به گزارش نبض وطن، سیدمحمدهادی موسوی با اشاره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا از ظهر دیروز تا ظهر امروز _چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک‌هزار و ۱۹۲ مبتلای جدید در کشور شناسایی شده است که مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر رسیده است.
وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور پنج هزار و ۷۱۰ نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
معاون بهداشت وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۴۷ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر در مجموع در کشور بر اثر بیماری کرونا یک‌هزار و ۱۳۵ نفر جان باخته اند.
وی تعداد موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور نیز به شرح زیر اعلام کرد:تهران: ۲۱۳،قم: ۲۲،گیلان: ۲۱،اصفهان: ۱۶۲،البرز: ۷۶،مازندران: ۶۱،مرکزی: ۲۳،قزوین: ۵۳،سمنان: ۶۰،گلستان: ۲۰،خراسان رضوی: ۳۰،فارس: ۶۰،لرستان: ۳۹،آذربایجان شرقی: ۸۴،خوزستان: ۲۸،یزد: ۴۵،زنجان: ۲۰،کردستان: ۲۲،اردبیل: ۱۰،کرمانشاه: ۷،کرمان: ۱۱فهمدان: ۱۳،سیستان و بلوچستان: ۶فهرمزگان: ۱۲،خراسان جنوبی: ۲۱فخراسان شمالی: ۰،چهارمحال و بختیاری: ۴،ایلام: ۱۰،آذربایجان غربی: ۴۲فکهگیلویه و بویراحمد: ۱۳،بوشهر: ۴

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1434

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.