• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

کوهکن: عوامل هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) شناسایی شوند

  • کد خبر : 1412
  • 27 اسفند 1398 - 9:37
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هتک حرمت به حرم مطهر حضرت معصومه (س) یک حرکت جزئی سیاسی و اجتماعی نیست و ریشه در فرهنگ شیعه انگلیسی دارد.

به گزارش نبض وطن، محسن کوهکن هتک حرمت به حرم مطهر حضرت معصومه (س) را از جمله اقدامات شیعه انگلیسی دانست و اظهار کرد: در جوامع مختلف افرادی هستند که به برخی مباحث نگاه‌های خاص و بی منطق دارند؛ و این درحالیست که باید به مسائلی مختلف در حد و اندازه خود نگریست و دست به بزرگنمایی نزد و یکی از مباحثی که امروز برای حفظ سلامت مردم انجام گرفته اعمال محدودیت برای حضور در اماکن مقدس است.
وی افزود: کشور ایران ۸۰ میلیون جمعیت در خود جای داده و قطعا زمانی چهار نفر بی عقل که متعادل هم نیستند، دست به حرکت زشت و سخیفی همچون هتک حرمت به حرم مطهر حضرت معصومه (س) می‌زنند، نمی توان این مسئله را به فرهنگ عمومی و دینی کل مردم ایران نسبت داد.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از مسئولان درخواست کرد عوامل این هتک حرمت را شناسایی کنند، عنوان کرد:باید به این نکته توجه ویژه ای اشت که این اقدام، یک حرکت جزئی سیاسی و اجتماعی نیست و ریشه در فرهنگ شیعه انگلیسی دارد که نوع نگاهشان نیز برای مردم جذابیتی ندارد.
وی با بیان اینکه این اقدام یک انحراف است و نباید آن را به مسئله اول کشور تبدیل کنیم، متذکر شد: در شرایطی که کشور باید به سمت همگرایی و همکاری برای مبارزه با بیماری منحوس کرونا هدایت شود، نباید واکنش به چنین مسائلی در اولویت قرار داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1412

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.