• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

هیئت نظارت مجلس با نماینده ایذه برخورد قاطع کند

  • کد خبر : 1396
  • 26 اسفند 1398 - 12:05
هیئت نظارت مجلس با نماینده ایذه برخورد قاطع کند
نمایندگان مردم اصفهان در نامه‌ای به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، خواستار بررسی اظهارات نا متعارف نماینده ایذه در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شدند.

به گزارش نبض وطن، متن نامه نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیرامون اظهارات نامتعارف نماینده ایذه در مورد استان اصفهان، به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام
در شرایط حساس کنونی کشور که تمام هم و غم مسئولین نظام در سطوح مختلف مقابله با ویروس کرونا و در یک کلام حفظ امنیت جانی و سلامت مردم است و در این راستا ارکان نظام یکپارچه با وحدت و همدلی در این راه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
متأسفانه در این زمان حساس برخی افراد متأسفانه، بر طبل تفرقه و تشویش افکار عمومی می‌کوبند با طرح مسائل بی اساس و پوچ وحدت ملی را نشانه می‌روند.
متأسفانه طی روزهای اخیر مطلع شدیم که توئیتی منتسب به آقای هدایت‌الله خادمی نماینده کنونی مردم شریف شهرستان ایذه، با به کار گیری ادبیات سخیف به مردم شریف و ایثارگر اصفهان توهین و ایراد تهمت و افترا نموده‌اند.
بدیهی است، عدم اعتماد مجدد مردم حوزه انتخابیه ایذه به نامبرده ارتباطی به کرونا و یا دخالت احتمالی مردم اصفهان ندارد و از طرفی اظهارات بی ربط و دون شأن نمایندگی خانه ملت از سوی وی تأثیری بر روحیه ایثار و فداکاری مردم همیشه در صحنه و ایثارگر اصفهان در تمامی صحنه‌ها بخصوص بحران‌ها و برهه‌های حساس نخواهد داشت و پیوند عمیق و عاطفی مردم شریف استان اصفهان با مردم بزرگواری استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری را نمی‌تواند تحت تأثیر قرار دهد کما اینکه در بحران سیل اخیر استان خوزستان این مردم استان اصفهان بودند که به عنوان استان معین با تمام وجود به یاری هموطنان عزیز خوزستان شتافتند و اکنون مردم عزیز خوزستان در کمک به مردم استان در مقابله با بیماری کرونا اعلام آمادگی نموده که نشان از پیوند عمیق مردم دو استان است.
لذا دستور فرمائید اظهارات و اقدامات مکرر خلاف مصالح ملی نامبرده در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح و برخورد قانونی مناسب صورت گیرد.
با تشکر
امضاءکنندگان نامه تا این لحظه عبارتند از: ناهید تاج‌الدین، حمیدرضا فولادگر، حیدرعلی عابدی، مجتبی سالک
روز گذشته هدایت خادمی، نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در صفحه توئیتر خود نوشت: “دو نوع کرونا مردم بی کس خوزستان و چهارمحال بختیاری را تهدید می‌کند؛ یکی چینی که بالاخره خواهد رفت و یکی کرونای اصفهانی که این دو استان را با غارت آب کارون نابود می‌کند و هم اکنون در حال کار و غارت‌اند و مردم این دو استان و مسؤلان هم بی‌خیال، کاش ما کرونای چینی بگیریم ولی اصفهانی نگیریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1396

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.