• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری استان های تنیده در هم هستند

  • کد خبر : 1373
  • 25 اسفند 1398 - 5:06
نایب رئیس صنف کشاورزان شهرستان لنجان گفت:حل مشکلات آب رسانی حوزه انتخابیه ایذه قطعا با توهین به استان‌های دیگر مرتفع نخواهد شد.

به گزارش نبض وطن، میلاد موذنی با انتقاد از توئیت نا متعارف نماینده مردم ایذه، اظهار کرد: قصه برداشت آب از زاینده رود سال هاست به داستانی مبدل شده که سر دراز دارد و در این بین همواره برخی اظهارات مدیران استان های مختلف درگیر در موضوع انتقال آب زاینده رود آن هم به دلیل سیاسی‌کاری سبب شده مردم چند استان به یکدیگر بدبین شوند.
وی با بیان اینکه مشکلات اجرایی آب رسانی حوزه انتخابیه ایذه قطعا به زاینده رود مربوط نمی شود، افزود: طی ماه های اخیر همه شاهد بودیم که چالش طرح های برداشت آب تا بدآنجا پیش رفت که برخی نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس دهم به دنبال استعفا برخواستند اما هیچگاه اقدام به جوسازی و توهین به مردم دیگر استان ها نکردند.
نایب رئیس صنف کشاورزان شهرستان لنجان با بیان اینکه حل مشکلات آب رسانی حوزه انتخابیه ایذه قطعا با توهین به استان‌های دیگر مرتفع نخواهد شد، تصریح کرد: در این برهه حساس که شیوع ویروس کرونا سلامت عموم را تهدید می‌کند چگونه می توان پذیرفت که نماینده مردم یک دیار در مجلس شورای اسلامی به جای تلاش در راستای نزدیک کردن دل‌ها به یکدیگر و افزایش آستانه تحمل مردم در شرایط چنین دشوار به اختلافات قومیتی دامن بزند.
وی عنوان کرد: مشکل کمبود آب در کشور به‌خصوص در فلات مرکزی ایران به علت کاهش بارندگی‌ها در سال‌های اخیر یک مشکل ریشه‌ای و دامنه‌دار است از این رو بهتر است به جای ارائه آدرس غلط به مردم به گونه ای عمل کنیم که وحدت، همدلی، نوعدوستی در بین مردم استان ها تقویت شود نه اینکه در شرایط سخت امروز به دغدغه های مردم افزوده و آنان را با موضوعی قدیمی درگیر کرده و انان را رو در روی هم قرار دهیم.
موذنی با بیان اینکه امروز باید توهین نماینده ایذه را به فرصتی برای افزایش همدلی بین مردم استان ها مبدل ساخت، خاطرنشان کرد: البته مردم استان اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختاری و… خود به خوبی میدانند که امروز برای عبور از بحران کرونا تنها نیازمند همدلی هستیم و قطعا به اینگونه مباحث توجه نخواهند کرد تا به سلامت از این وضعیت عبور کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1373

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.