• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

امکانات حوزه بسیج تندگویان ذوب اهن برای مبارزه با کرونا در کنار مردم قرار گرفت

  • کد خبر : 1355
  • 23 اسفند 1398 - 17:52
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن در این دوره حساس نیز همچون ادوار گذشته با برنامه ریزی منسجم و جهادی اقدامات موثری را انجام داده است.

به گزارش نبض وطن، مهران مختاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن در خصوص مبارزه با شیوع کرونا اظهار کرد: برپایی ایستگاه سلامت در مرکز شهرستان لنجان و توزیع مواد ضدعفونی کننده و برشورهای آموزشی که توسط مدیریت روابط عمومی آماده شده توسط گروه جهادی فولاد مردان ذوب آهن در شهرستان توزیع شد تا مردم به مسئله بیماری کرونا بیش از پیش حساس شده و مباحث بهداشتی را رعایت کنند.
وی افزود: خریداری تعداد ده دستگاه سمپاش با مشارکت روابط عمومی جهت ضدعفونی و گند زدایی کارگاههای مختلف توسط گروههای چند نفره متشکل از بسیجیان شرکت از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن تصریح کرد: حضور فعال در جلسات و نشست های شرکت و ارائه پیشنهاد به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری ، برگزاری جلسات مستمر با حضور فرماندهان پایگاههای بسیج شرکت به منظور هم اندیشی و بررسی راهکارها از جمله اقدامات بسیج ذوب آهن در شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان است .
وی خاطرنشان کرد: گروه جهادی فولادمردان ذوب آهن اصفهان به خانواده های مستضعف که در شرایط کنونی بیکار شدند ، کمک های لازم را ارائه نمود .

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1355

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.