• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

موذنی: خیرین لنجانی وارد میدان مبارزه با کرونا شوند

  • کد خبر : 1342
  • 22 اسفند 1398 - 20:00
یک فعال اجتماعی گفت: امروز نیاز است چشمه سخاوت و مهر خیرین شهرستان لنجان بیش از پیش به ‌جوش آید و با کمک‌های خود قدمی در راه شفای بیماران کرونایی برداشته و گره ای از پیش روی مشکلات کادر پزشکی که جان خود را در کف دست گرفته و از هیچ کوششی برای نجات هم نوعانمان دریغ نمی کنند بردارند.

به گزارش نبض وطن، میلاد موذنی در نشست صمیمی با رئیس بیمارستان شهدای لنجان با تقدیر از زحمات کادر درمانی این مرکز بیمارستانی برای درمان بیماران در این مرکز، اظهار کرد: پرستاران و پزشکان مجاهدانی دلسوز هستند که امروز با شیوع بیماری کرونا جان خود را در کف دست گرفته و به رغم برخی کمبود امکانات و تجهیزات از هیچ کوششی برای نجات جان هم نوعان خود فروگذاری نکردند.
وی افزود: امروز همه شاهد هستیم که پرستاران فراتر از توان خود و با جانفشانی به‌بهای جان‌باختن در نبرد با کرونا ویروس تلاش می کنند تا این میهمان ناخوانده را از جسم مبتلایان رهانده و جان آنان را نجات دهند از این رو باید به گونه ای تک تک مردم باید با رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه خانگی به گونه ای عمل کنیم که به زحمات این قشر زحمتکش افزوده نشود.
این فعال اجتماعی با بیان اینکه پرستاران باید مسلح به تجهیزات مورد نیاز باشند تا بتوانند جان همنوعان خود را نجات دهند، تصریح کرد: متأسفانه براساس گزارش های ارائه شده کادر درمانی و پرستاران با کمبودهایی در حوزه مواد ضدعفونی کننده، کفش، عینک، ماسک فیلتردار N95، لباس و… مواجه هستند از این رو نیاز است خیران شهرها و روستاهای مختلف شهرستان لنجان به کمک بیمارستان شهدای لنجان آمده تا کمبودهای پیش روی این مجموعه کاهش یابد.
وی با اشاره به کمک ۵۰ میلیون ریالی جمعی از جوانان زرین شهر به بیمارستان شهدای زرین شهر عنوان کرد: همراهی خیرین در این راه قطعا به نجات بیماران و شکست هرچه سریعتر ویروس کرونا کمک شایانی خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1342

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.