• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

افزایش تشخیص کرونا به ۱۸۰۰ آزمایش در روز

  • کد خبر : 1327
  • 22 اسفند 1398 - 11:43
رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: با توجه به نیاز کشور به افزایش ظرفیت آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا ویروس، در سه هفته گذشته ظرفیت تشخیصی انستیتو پاستور ایران از ۱۰۰ آزمایش در روز به ۱۲۰۰ آزمایش در روز افزایش یافت.

به گزارش نبض وطن، علیرضا بیگلری درباره ظرفیت آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا ویروس در کشور، اظهار کرد: با توجه به نیاز کشور به افزایش ظرفیت آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا ویروس، در سه هفته گذشته ظرفیت تشخیصی انستیتو پاستور ایران از ۱۰۰ آزمایش در روز به ۱۲۰۰ آزمایش در روز افزایش یافت.
وی تصریح کرد: همزمان با توسعه شبکه آزمایشگاهی تشخیص کروناویروس به ۴۵ آزمایشگاه در کشور، ظرفیت تشخیصی شبکه آزمایشگاهی کروناویروس به بیش از ۶۰۰۰ آزمایش در روز افزایش یافته است.
بر اساس گزارش وبدا، بیگلری ادامه داد: در راستای افزایش این ظرفیت تشخیصی و با تحویل آزمایشگاه جدید تشخیص کرونا ویروس توسط پیمانکار به انستیتو پاستور ایران در روز سه شنبه ٢٠ اسفند ماه ٩٨، طی روزهای آینده امکان افزایش ظرفیت تشخیصی انستیتو پاستور ایران به ۱۸۰۰ آزمایش در روز فراهم خواهد شد و در عین حال متخصصین آزمایشگاهی انستیتو پاستور ایران در فضایی مجهزتر و استاندارد به ارائه خدمات تشخیصی خود خواهند پرداخت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1327

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.