• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

رضایی: اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا تقویت شود

  • کد خبر : 1309
  • 21 اسفند 1398 - 12:41
استاندار اصفهان گفت: با هدف حساس‌سازی و آگاهی بخشی جامعه، اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا تقویت شود.

به گزارش نبض وطن به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی سه شنبه شب در دوازدهمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا افزود: در مقابله با بیماری کرونا باید حساس باشیم ولی نترسیم، هر کجا بترسیم و امید خود را از دست دهیم، شکست خواهیم خورد و هر کجا امید، نشاط داشته باشیم می‌توانیم مقاومت کنیم.
وی افزود: به طور قطع حفظ روحیه نشاط و شادی موجب ارتقای توانمندی انسان در برابر بیماری‌ها و کاهش خطرپذیری در برابر بیماری‌ها خواهد داد. توجه به نقاط محروم استان و ضرورت حساس‌سازی و اطلاع رسانی به مردم در این مناطق مورد توجه قرار گیرد.
استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های عملیاتی مطابق با فکر و خرد، ادامه داد: اتاق فکر علوم پزشکی استان برای این ستاد طراحی عملیاتی داشته باشد.
رضایی با اشاره به پیش بینی تعدادی نقاهتگاه در نقاط مختلف استان توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان افزود: این نقاهتگاه‌ها مخصوص پذیرش بهبودیافتگان این بیماری از نزدیک‌ترین مناطق پیرامون نقاهتگاه هاست و قرار نیست بیماری از جایی دیگر پذیرش شود.
وی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه و عناصر ضد انقلاب اضافه کرد: این رسانه‌ها با تغییر حقایق به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و لذا شهروندان اطلاع رسانی صحیح، صریح و شفاف را از رسانه‌های رسمی کشور دنبال کنند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: شهید خدمت دانستن کادر پزشکی در مقابله با کرونا از سوی رهبر معظم انقلاب اقدام بسیار تأثیرگذار و قابل ستایش است.
رضایی با اشاره به انتشار آگهی‌هایی در برخی کانال‌های و نرم افزارهای فضای مجازی و جذب مسافر از این طریق، اضافه کرد: سازمان‌های نظارتی پذیرش غیر قانونی مسافر نوروزی از طریق خانه‌های اجاره‌ای در فضای مجازی را رصد و برخورد قضائی مقتضی صورت گیرد زیرا بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اسکان از این طریق و همچنین در قالب کمپ‌ها، مهمانسراها، مهمان پذیرها، مأمور سراها و مسافرخانه‌ها ممنوع است.
وی همچنین از ارائه پیشنهاد به شورای امنیت ملی در خصوص ممنوعیت سفر به اصفهان خبر داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1309

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.