• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

گل‌محمدی: تا فردا خبرهای خوبی برای پرسپولیس از راه می‌رسد

  • کد خبر : 13058
  • 30 مرداد 1400 - 20:38
گل‌محمدی: تا فردا خبرهای خوبی برای پرسپولیس از راه می‌رسد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که از حمایت خاص برخوردار است باید پول داشته باشد؛ وقتی پول نداریم یعنی حمایت خاصی وجود ندارد ولی خوشحالم که تیم‌ها درباره ما اینطور صحبت می‌کنند. به هواداران قول می‌دهیم تا فردا اتفاقات خوبی در نقل و انتقالات رخ دهد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز(شنبه) پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین باری است که در فصل جدید در خدمت شما خبرنگاران هستم. این اولین مصاحبه من بعد از قهرمانی است. جامی که سخت به دست آمد و حماسه بچه‌ها، هواداران، مدیریت و… بود که با همت همگی به دست آمد. به قول یکی از بچه‌ها شاید الان گرم هستیم و نمی‌دانیم که چه کار بزرگی انجام دادیم. بازهم بابت این قهرمانی که برایش خون ریخته شد، به هواداران تبریک می‌گویم. از بازیکنانم بار دیگر تشکر می‌کنم. آنها نشان دادند که از نظر فنی، اخلاقی و ذهنی فوق‌العاده هستند. مقابل تیم‌هایی که تا بن دندان مسلح بودند تا قهرمان شوند با لطف خدا و تلاش بچه‌ها قهرمان شدیم.

وی در ادامه افزود: از بیست و پنجم مرداد تمرینات فصل جدید ما شروع شد. البته این اتفاق ناقص رخ داد. فقط مهدی شیری و وحید امیری تمدید کردند. برای احمد نوراللهی آرزوی موفقیت می کنم. امید و کمال هم تکلیفشان تا فردا مشخص می‌شود. با دهقانی و ابراهیمی هم قرارداد بستیم. هنوز تیم کامل نشدیم و برای کامل شدن به چند روز زمان نیاز داریم. تیم استقلال تاجیکستان در کوران مسابقات لیگ است و کار سختی داریم. ما هنوز مشکل داریم. ریشه خیلی از مشکلاتی که ما داریم به خاطر مسائل مالی است که گریبان تیم ما را گرفته است. با توجه به شکایت‌هایی که داشتیم و مشکلاتی که وجود داشت نتوانستیم آنطور که باید و شاید بازیکن به خدمت بگیریم. بازیکنان مبالغ بالایی دارند ولی همچنان تیم خوبی داریم. باید نفر جایگزین به خدمت گرفته شود و نفرات تیم هم بمانند.

سرمربی پرسپولیس درباره مشکلات مالی خاطرنشان کرد: جعفر سمیعی در مصاحبه‌اش گفت که در ۲۰ سال اخیر بحران مالی پرسپولیس بی سابقه بوده است و این مساله حقیقت دارد. امیدوارم بازهم بتوانیم برای هواداران جام به دست بیاوریم. صحبت‌هایی که از طرف مدیریت شده این است که تا یک ماه دیگر با آنها تسویه می‌شود. این بازیکنان هر چه داشتند برای تیم گذاشته‌اند. آنها شایسته رفتار مالی بهتری بودند اما این مشکلات وجود دارد و امیدوارم روزی این مسائل حل شود اما زمانبر است.

وی درباره لیست بازیکنان مدنظرش گفت: راجع به اسامی نمی‌خواهم صحبت کنم. لیست هشت ۹ نفره به باشگاه دادم. یک سری جذب شدند و بقیه را در حال صحبت هستیم. گرفتن بازیکن بسیار سخت شده است. تلاش می‌کنیم جایگزین‌های خوبی را به خدمت بگیریم و تیم خوبی ببندیم. تا فردا اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و این قول را به هواداران می‌دهیم. همه نگران هستیم. مسائل مالی دست و پای ما را برای بستن قرارداد با بازیکنان خوب بسته است. همه تیمهایی که در آسیا هستند تقویت می‌شوند اما مسائل مالی گریبانگیر ما است. بازیکنانی که رفتند با پیشنهاد خوب می‌ماندند اما دو مهره ثابت تیم ملی را از دست دادیم. شهریار هم مهره کلیدی برای تیم ما بود. سه مهره اصلی ما رفتند. از طرفی نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم. سراغ بازیکنان کم نام و نشان رفتیم. همین ستاره‌هایی که رفتند روزی به آنها اعتماد شد و از ابتدا ستاره نبودند. باید بیشتر کار کنیم و بیشتر زحمت بکشیم. نمی‌شود دست روی ستاره‌ها گذاشت و ما پول نداریم.

گل‌محمدی درباره جدایی نوراللهی گفت: ما اگر پول داشتیم احمد می‌ماند. حداقل کار، تسویه با بازیکن بود. احمد دوست داشت بماند اما وضعیت موجود در باشگاه فشار می‌آورد. احمد هشت سال تلاش کرد و چندین جام آورد. این حق بازیکن است که برای آینده‌اش تلاش کند. حق او بود که بالاخره بعد از درخشش در چند سال اخیر لژیونر شود. نمی‌توان به احمد خرده گرفت. او بازیکن آزاد بود و تصمیم گرفت که برود. برایش آرزوی موفقیت و دعا می‌کنیم. باید دنبال جایگزین باشیم تا نفرات جدید راهش را ادامه بدهند.

وی درباره احتمال جذب بازیکن خارجی اذعان داشت: کلا اسم مربی و بازیکن خارجی می‌آید تن و بدن ما می‌لرزد. همه این مشکلات به خاطر همین مسائل است. البته منظورم کالدرون و برانکو نیست. برانکو خیلی زحمت کشید و جام‌های خوبی آورد. کلا بحث من نفرات خارجی است. بدهی‌های انباشته به خاطر بازیکنان خارجی است. هنوز چیزی درباره جذب بازیکن خارجی اعلام نکردند اما گویا نباید پرونده‌ی بازی داشته باشیم که تیم ما پرونده باز دارد و از لحاظ مالی هم اجازه جذب مهره خارجی نداریم.

سرمربی پرسپولیس درباره لیستی که به باشگاه داده است تصریح کرد: لیستی که داده شد لیستی بود که مدنظر ما بود هم لژیونر در آن وجود داشت و هم نفرات داخلی. از این لیست دو نفر جذب شده‌اند. لیست دوم هم ارائه می‌شود و راجع به آن صحبت خواهد شد.

وی درباره صحبت‌هایی که برخی از باشگاه‌ها پیرامون حمایت خاص از پرسپولیس می‌کنند گفت: اگر تیم ما از حمایت خاص برخوردار باشد باید پول داشته باشد. وقتی پول نداریم یعنی چنین چیزی وجود ندارد. خوشحالم که تیم‌ها درباره ما اینطور صحبت می‌کنند خوشحال می‌شوم چون این مساله دستاویز می‌شود تا کمتر کار کنند. من از این اظهار نظر استقبال می‌کنم و ما تلاش می‌کنیم تا بازهم قهرمان می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره ادعای شکوری مبنی بر اینکه پرسپولیس بازهم برای قهرمانی باید تلاش کند گفت: ما برای بهترین‌ها می‌جنگیم. وقتی در پرسپولیس کار می‌کنید باید کمبودها را فراموش کنید و برای کسب افتخار بجنگید. بازیکنان این را بلدند که انجام بدهند. باید آرمان‌گرا باشیم. باید همیشه به قهرمان شدن فکر کنیم و این در خون پرسپولیس و بازیکنان است.

وی درباره احتمال جذب بازیکن از استقلال خاطرنشان کرد: فصل نقل و انتقالات دوران سختی برای مربیان است. همیشه در همین دوران حرف و حدیث و نقل قول و گمانه‌زنی زیاد است. نمی‌توان به همه این سوالات که در ذهن هرکسی است پاسخ داد. خیلی از بازیکنانی که می‌آیند عاشق پرسپولیس هستند و بعد در بحث‌های مالی هم کوتاه می‌آیند.

گل‌محمدی درباره بازی های دوستانه پیش روی این تیم و همچنین دیدارهای ملی گفت: شنبه بازی دوستانه با تیم ملی دانشجویان خواهیم داشت. ۲ بازی دوستانه هم با تراکتور خواهیم داشت که به انجام می‌رسد. با آمادگی بالا به مصاف استقلال تاجیکستان خواهیم رفت. با توجه به اینکه ما بیست و سوم باید با استقلال تاجیکستان بازی کنیم کار سختی خواهیم داشت. ۲ بازی با تراکتور در فیفا دی است و نفرات ملی خود را نداریم و این کار ما را سخت می‌کند. نفرات جدید نیاز به هماهنگی دارند. نمی‌دانم چرا AFCاین زمان را برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا تدارک دیده و کار را برای همه، به ویژه تیم ما سخت‌تر کرده است. ما ۲۰ روز استراحت داشتیم و شاید بدون بازی تدارکاتی باید به میدان برویم. حدود چهار، پنج نفر و یا شاید بیشتر به تیم ملی دعوت شدند. امیدوارم با هماهنگی خوب به مسابقات برویم اما می‌دانم که سخت است.

وی درباره ادعای سمیعی که گفته بود نفرات جذب شده با نظر یحیی گل‌محمدی جذب شده اند، گفت: اگر به نظر من باشد تیم ملی را در اینجا جمع می‌کنیم اما هر تصمیمی گرفته می‌شود با توجه به شرایط باشگاه است. همین حالا با او حرف زدم. وضعیت مالی خراب است اما خبرهای خوبی طی ۲ روز آتی در راه است. شاید تا آخر شب هم خبر خوبی از راه برسد. بازیکنانی که اینجا می‌آیند عشق به این پیراهن دارند و همین کار ما را راحت‌تر می‌کند.

گل‌محمدی در پایان درباره مشکلات مالی این تیم و همچنین ناتوانی در جذب اسپانسر گفت: در چند سال اخیر ۲ بار فینال آسیا را تجربه کرده‌ایم. حدود ۹۰ میلیارد درآمدزایی کرده‌ایم. سالی که برانکو تیم را به فینال برد هم همین رقم به دست آمد. با این برند نباید این مشکلات برای ما به وجود بیاید. ما در آسیا و جهان برند بزرگی داریم. متاسفانه ایده‌های درآمدزایی خوب نبوده است. قرارداد سنگین با خارجی‌ها و بدقولی‌ها روی هم تلمبار شده و مشکلات را برای ما به وجود آورده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=13058

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.