• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳

پیشرفت چشم‌گیر پروژه احداث سوله مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع)

  • کد خبر : 12762
  • 13 مرداد 1400 - 10:58
پیشرفت چشم‌گیر پروژه احداث سوله مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع)
شهردار زرین شهر گفت:با تامین اعتبار صورت گرفته پروژه احداث سوله مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع) از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

میثم محمدی در حاشیه بازدید از روند آغاز احداث سوله مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: ورزش نقش مهمی را در ایجاد امید، نشاط و سرزندگی شهروندان ایفا می کند از این رو با توجه به رویکرد اجتماعی و انسان محوری مجموعه مدیریت شهری در دوره پنجم توجه ویژه ای به اجرای پروژه‌های نرم افزاری و بروز رسانی تجهیزات سالن های ورزشی در اختیار شهرداری زرین شهر داشتیم.
وی فراهم کردن فرصت ورزش برای شهروندان را هم ردیف سایر پروژه های عمرانی دانست و افزود: توسعه امکانات شهری، احداث سالن ورزشی و… زمینه ساز پر کردن اوقات فراغت شهروندان خصوصا نسل نوجوان و جوان شهر خواهد شد از این رو توجه به حوزه ورزش و ارتقای سرانه های ورزشی در سطح شهر مورد توجه قرار داشت.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع) در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع طراحی شده، که پس از توافق نهایی شهرداری با مالکین اراضی واقع در این طرح ، آزادسازی و تملک سه هزار و ۴۷۴ مترمربع عرصه و اعیانی با اعتباری بالغ بر۴۰ میلیارد ریال انجام گرفت.
وی با اشاره به آغاز احداث سوله مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع)، عنوان کرد: فاز نخست این مجموعه با احداث قسمت اداری به مساحت ۳۸۷ متر مربع و احداث دو سوله هرکدام به مساحت ۴۵۰ متر مربع آغاز شده و اعتبار اولیه پیش بینی شده جهت هزینه اجرایی عمران در فاز نخست آن بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است که با تامین اعتبار صورت گرفته، احداث سوله ها آغاز و این پروژه با سرعت قابل توجهی در حال انجام است.
محمدی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه یکی از خواسته های به حق جوانان ورزشکار و ساکنین محله است و امیدواریم با بهره برداری از مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع) علاوه بر قرار گرفتن مجموعه ای درخور شان برای فعالیت های ورزشی، رضایتمندی شهروندان نیز افزایش یابد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=12762
  • نویسنده : زهرا جعفری

برچسب ها

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.