• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

ضرورت استفاده از توان داخلی در تأمین آمبولانس

  • کد خبر : 1276
  • 19 اسفند 1398 - 9:35
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت:شرکت ایران خودرو دیزل ظرفیت‌های خالی برای تولید آمبولانس دارد و داخلی سازی این نوع خودروها در دستور کار این خودروساز قرار گیرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران، حسین مدرس خیابانی در بازدید از آمبولانس‌های آماده تحویل ایران خودرو دیزل به وزارت بهداشت، بر ضرورت استفاده از توان داخلی در تأمین آمبولانس اظهار کرد: شرکت ایران خودرو دیزل ظرفیت‌های خالی برای تولید آمبولانس دارد و داخلی سازی این نوع خودروها در دستور کار این خودروساز قرار گیرد.
وی از بکارگیری تمام توان دولت و وزارت صمت در خدمت رسانی به مردم به منظور مبارزه با بیماری کرونا خبر داد و افزود: امروز نیاز کشور آرامش بخشی و خدمت رسانی تمام دستگاه‌ها را می‌طلبد تا هر چه زودتر بتوانیم بر شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم.
مدرس خیابانی اضافه کرد: با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام عاجل تمامی دستگاه‌ها و همچنین تأکیدات رئیس جمهوری در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که وزارت صمت را مسئول تأمین لوازم مورد نیاز وزارت بهداشت کرد، تمام توان خود را برای تأمین این کالاها بسیج کردیم که به‌زودی عرضه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی در داروخانه آغاز خواهد شد.
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی خاطر نشان کرد مردم در شرایط خاص پیش آمده باید در کنار یکدیگر باشند و گفت: در این شرایط اگر مردم یاریگر یکدیگر باشند زودتر بر این ویروس غلبه خواهی کرد و از مردم می‌خواهم در صورت مشاهده گران فروشی و یا احتکار کالاهای بهداشتی از طریق اپلیکیشن، وب سایت و یا شماره ۱۲۴ سازمان حمایت از سودجویی افراد خاصی که با استفاده از سلامتی مردم به دنبال سودجویی هستند، مقابله کنند.
وی بر لزوم داخلی سازی تمامی نیازهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی و امدادی کشور توسط ایران خودرو دیزل اشاره کرد و گفت: در هر جایی که احساس کنیم نیاز کشور توسط تولیدکنندگان داخلی تأمین می‌شود از واردات نمونه تولیدشده خارجی محصول ایرانی جلوگیری خواهیم کرد.
مدرس خیابانی مزیت‌های داخلی سازی خودروهای آمبولانس را استفاده از توان فنی مهندسان ایرانی و صرفه‌جویی ارزی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: ایران خودرو دیزل توانایی تأمین نیاز ناوگان حمل و نقل کشور به اتوبوس و ون را دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1276

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.