• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

بهبود نسبی استاد شجریان

  • کد خبر : 1259
  • 17 اسفند 1398 - 14:08
هماهنگ‌کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان گفت: خوشبختانه روند بهبود حال جسمانی استاد شجریان روز به روز بهتر می‌شود و الان از چند روز گذشته بهتر هستند و اگر به همین شکل پیش برویم امیدواریم ایشان به زودی به منزل بروند.

به گزارش نبض وطن، حسن عباسی پزشک معالج و هماهنگ کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان صبح روز ۱۷ اسفندماه در گفتگو با روابط عمومی خانه موسیقی ایران درباره آخرین وضعیت جسمانی استاد آواز ایران گفت: خوشبختانه روند بهبود حال جسمانی استاد شجریان روز به روز بهتر می‌شود و الان از چند روز گذشته بهتر هستند و اگر به همین شکل پیش برویم امیدواریم ایشان به زودی به منزل بروند.
عباسی درباره وضعیت تنفسی محمدرضا شجریان گفت: تنفس کاملاً خودبخودی انجام می‌شود و حتی به دستگاه به صورت استندبای هم نیازی نیست. خوشبختانه از وضعیت بحرانی یکی دو هفته قبل خارج شده‌ایم و همچنین سطح هوشیاری ایشان مانند چند ماه گذشته است و هر وقت خودشان بخواهند ارتباطی با اطرافیان برقرار می‌کنند.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره شیوع بیماری کرونا و خطر احتمالی برای این استاد آواز برای ترخیص گفت: با شیوع بیماری کرونا بیمارستان خطرناک‌ترین جا برای ابتلاء است و ما امیدواریم استاد شجریان هر چه زودتر ترخیص شده و به خانه برگردند.
محمدرضا شجریان (ریاست افتخاری شورای عالی خانه موسیقی) از ابتدای اسفندماه در پی بروز مشکلات ریوی در بیمارستان جم بستری شده است.
منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1259

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.