• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

نجیمی: ابتلای قطعی ۱۸۳ نفر به ویروس کرونا در استان اصفهان

  • کد خبر : 1232
  • 16 اسفند 1398 - 16:10
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای قطعی ۱۸۳ نفر در استان اصفهان به غیر از کاشان و آران و بیدگل به کرونا خبر داد.

به گزارش نبض وطن، آرش نجیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به موارد ابتلا به کووید ۱۹ تا ۱۶ اسفند ماه اظهار کرد: در استان اصفهان به غیر از کاشان و آران و بیدگل تعداد موارد مورد بررسی و و نمونه‌های مورد آزمایش قرار گرفته تا امروز ۷۳۲ مورد بوده است.
وی افزود: از این تعداد ۵۴۹ مورد منفی و تعداد موارد مثبت و ابتلای قطعی ۱۸۳ مورد بوده است که از این تعداد ۱۱۵ نفر آقا و ۶۸ نفر خانم بودند که متاسفانه بین افراد مبتلا یک خانم باردار وجود دارد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه آزمایش ۱۸۳ نفر مثبت اعلام شده، گفت: از این تعداد ۱۵۷ نفر بستری، ۱۵ مورد ترخیص و ۱۱ مورد فوتی داشتیم.
وی تصریح کرد: به تفکیک تعداد موارد مثبت در شهرستان‌های اصفهان ۱۰۴ مورد، اردستان ۸ مورد، چادگان یک مورد، خمینی‌شهر ۴ مورد، خوانسار ۳مورد، سمیرم یک مورد، شاهین‌شهر ۵ مورد، شهرضا ۶ مورد، فریدن یک مورد، فلاورجان ۴ مورد، گلپایگان یک مورد، لنجان ۸ مورد، مبارکه ۶ مورد، نائین ۶ مورد، نجف‌آباد ۱۵ مورد و نطنز ۱۰ مورد مثبت و قطعی به ابتلای کووید ۱۹ تا کنون گزارش شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1232

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.