• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

کشف یک میلیون دستکش بهداشتی احتکار شده در اصفهان

  • کد خبر : 1157
  • 12 اسفند 1398 - 16:29
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از یک میلیون دستکش بهداشتی احتکار شده در عملیات ویژه و ضربتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نبض وطن، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: به دنبال شیوع بیماری کرونا ویروس و نیاز مبرم مردم به اقلام بهداشتی، عده‌ای با سوء استفاده از شرایط موجود اقدام به احتکار و گرانفروشی این اقلام کرده و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کردند که پلیس برخورد با این افراد را در دستور کار جدی خود قرار داده است.
وی افزود: در همین راستا کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود در یک عملیات ویژه و ضربتی یک میلیون و ۱۱ هزار و ۴۰۰ عدد دستکش بهداشتی احتکار شده را کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی همچنین از کشف یک هزار و ۱۳۴ لیتر الکل اتانول و ۱۷۷ عدد بطری حاوی مواد ضدعفونی کننده خبر داد و گفت: در این رابطه یک واحد صنفی پلمپ و یک نفر نیز دستگیر شد.
وی با هشدار به کسانی که با سوءاستفاده از شرایط حساس کشور اقدام به احتکار و گرانفروشی اقلام مورد نیاز مردم می‌کنند، گفت: هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای حقیقی و مجازی به صورت شبانه روز توسط کارشناسان پلیس رصد می‌شود و افراد فرصت طلب و سوجود در سریعترین زمان ممکن شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد.
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه از مردم انتظار می‌رود در خصوص پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا بیشتر حساس بوده و به یکدیگر کمک کنند، گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به احتکار لوازم و تجهیزات بهداشتی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد صورت گیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1157

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.