• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان و ۹ شهرستان به ۳۰ نفر رسید

  • کد خبر : 1146
  • 11 اسفند 1398 - 16:45
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از اضافه شدن ۸ مورد جدید مبتلا به کرونا در اصفهان خبر داد و گفت: با آمار قطعی امروز تعداد مبتلایان به کرونا در اصفهان و ۹ شهرستان دیگر ۳۰ نفر است.

به گزارش نبض وطن، آرش نجیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اطلاعات و آمار موارد ابتلا تا روز یازدهم اسفند در استان اصفهان، اظهار کرد: امروز هشت مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان به ثبت رسید که آمار مجموع مبتلایان به کرونا را به ۳۰ نفر افزایش داد.
وی افزود: نمونه‌گیری این ۳۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان انجام شده و چند نفری هستند که تهران در زمره آمار ما قلمداد کرده ولی آمار رسمی و قطعی ابتلا ما ۳۰ نفر است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: امروز ۸ نفر به آمار مبتلایان کرونا در اصفهان اضافه شد و در مجموع شهر اصفهان و ۹ شهرستان دیگر شامل مبارکه، فلاورجان، خمینی‌شهر، نطنز، گلپایگان، نجف‌آباد، خوانسار، لنجان و سمیرم از شهرستان‌هایی هستند که موارد قطعی ابتلا به کرونا در آنها به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به آمار فوتی های این ویروس در اصفهان،گفت: موارد فوتی در اصفهان هنوز همان دو نفر هستند و خوشبختانه به آمار فوتی‌ها افزوده نشده است.
نجیمی خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران سه۳ نفر ترخیص و ۲۵ نفر بستری هستند که امیدواریم خبر ترخیص شدن این بیماران را هم به زودی گزارش کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1146

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.