• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

فرهنگ: مجلس یازدهم بر اساس بیانیه گام دوم برنامه ریزی های خود را تدوین کند

  • کد خبر : 1105
  • 09 اسفند 1398 - 13:00
امام جمعه باغبادران گفت: مجلس اینده باید براساس گام دوم انقلاب و چشم اندازی که رهبری برای ان تدوین کردند برنامه ریزی کند و به مسئله بیکاری، اقتصاد، تورم و... که سبب شده مردم از ان رنج ببرند توجه جدی شود.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبادران با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در درس خارج فقه، اظهار کرد: رهبر انقلاب به بی سابقه ترین و پیچیده ترین دشمنی از سوی آمریکا و صهیونیسم و عوامل منطقه ای و داخلی آنان اشاره کردند و فرمودند: میلیونها نفر آماده باشیم برای اینکه، هم دفاع کنیم، هم ضربه بزنیم و این مهم نکته قابل تامل است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: امروز دشمن مجهز بوده و با استفاده از فضاهایی که در اختیار دارد عملیات وجنگ روانی خود را با استفاده از انواع ترفنده ها به مرحله اجرا رسانده تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.
امام جمعه باغبادران تصریح کرد: مبنای سخن معظم له ایه شریفه قران است که می فرماید وَ اَعِدّوا لهم ماستطعتم من قوه یعنی خودتان را با همه توان قوی وقدرت مند کنید در مقابل دشمن و نمونه های ان در سال ۹۸ ، ساقط کردن پهباد امریکا، توقیف کشتی های عربی و حمله به پایگاه عین الاسد است و باید توجه داشت دشمنی همه جانبه امریکا بخاطر قدرت بازدارندگی ایران است که باید تقویت شود.
وی با بیان اینکه امروز بحث قالب جامعه ویروس کرونا است، ادامه داد: قضیه از ۳۰ بهمن با اعلام خبر مبتلی شدن دو نفر به کرونا رسانه ای شد و موج فضا سازی رسانه بیگانه شروع شد و باید سوال کرد چرا وقتی در امارات ۶۰ نفر از کرونا جان دادند این مسئله خبری نشد، از دی ماه تا بهمن ماه امسال ۲۳۰ هزار گردشگر چینی وارد ترکیه شدند اما هیچ خبری نشد اما اخبار کذب و فراوان در خصوص شیوع این ویروس در ایران منتشر شد.
فرهنگ اضافه کرد: هدف دشمن نابودی اقتصاد کشور است، و باید توجه داشت اقتصاد این دو کشور مبتنی بر گردشگری، هتل داری و… بوده و اعلام خبر یعنی نابودی اقتصاد این کشورها را به همراه داشت اما در ایران که از هر یک میلیون نفر، یک نفر به این ویروس مبتلی شده اند و شاهد بزرگ نمایی بودیم.
وی عنوان کرد: کمترین سنی که در ایران به دلیل بیماری کرونا فوت کرده ۴۲ سال بوده اما فضا سازی باعث ترس ودلهره بیش از حد شده و این درحالیست که در کشور چین خود اعلام کردند علت بیشترین تلفات ترس از کرونا بوده است.
امام جمعه باغبادران با بیان اینکه امروز پای جنگ شناختی در میان است، گفت: جنگ شناختی مبتنی بر جنگ تبلیغاتی و رسانه ای است و بزرگ نمائی، سیاه نمایی، التهاب افرینی کاذب و… از جمله راهکارهایی که که دنبال می شود و هدف انان نیز اعتماد زدایی مشروعیت زدایی از نظام می باشد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از معیشت، سلامت مردم را نشانه گرفتند و باید بدانیم دشمن با مدیریت این ویروسها به دنبال آن است که در جامعه سلامت مردم را تحت الشعاع قرار دهد تا مردم نسبت به نظام و مذهب بدبین شوند.
فرهنگ افزود:باید توجه داشت این ویروس وارد کشور شده و مسئولان وزارت بهداشت اعلام رسمی کردند که خطر ان کمتر از انفولانزا است، اما فضا سازی دشمن و کم تحربی در بعضی از مسئولان در خبر رسانی باعث دلهره در مردم شده است.
وی تصریح کرد: راهکار اصلی برای مبارزه با هجمه دشمنان توجه به ظرفیتهای کشور در مبارزه با این بیماری بوده و
بدانیم ایران در بین کشورها بر اساس شاخص های جهانی جزو کشورهای برتر دنیا در امر رعایت اصول بهداشتی است در پاییز گذشته یکی ار مرگبارترین حمله انفولانزا اتفاق افتاد در امریکا ۱۶۰ هزار نفر جان دادند در ایران با مدیریت به کمتر از ۱۳۰ نفر رسید.
امام جمعه باغبادران گفت: امروز تلاش مسئولان وزارت بهداشت به گونه ای عمل کردند که باعث تقدیر رهبر انقلاب شد و این درحالیست که دشمن دنبال ناتوان نشان دادن نظام در مقابله این اسیب ها است ولی ما باید در زمین دشمن بازی نکنیم اگر جایی کوتاهی شد اساس را زیر سوال نبریم .
وی یاداور شد: توجه داشته باشیم کرونا کم خطر است و چنانچه امباحث بهداشتی مورد توجه قرار گیرد از این بحران عبور خواهیم کرد اما دشمن در سدد است اخبار صحیح مبارزه با کرونا را دروغ جلوه دهد تا اعتماد مردم را نسبت به نظام کم کند.
فرهنگ ادامه داد: انتخابات در ایران باعث مایوس شدن دشمن و تزریق امید در جبهه انقلاب شده است، طبیعتا دشمن بی کار نمی نشیند زمانی کشور را در فضای بهداشتی تحت الشعاع قرار می دهد و باز به دنبال حاشیه سازی است.
وی با بیان اینکه انتخابات پیام های زیادی داشته که مهمترین پیام انقلاب است، گفت: باید توجه داشت مردم پای صندوقهای رای امدند تا بگویند منتخبان جدید باید فضای کشور را تغییر دهند از این رو انتظار می رود مجلس جدید به دور از حاشیه هایی که حتما برای آن ایجاد خواهد به دنبال حل مشکلات مردم باشند.
امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: مجلس اینده باید براساس گام دوم انقلاب و چشم اندازی که رهبری برای ان تدوین کردند برنامه ریزی کند و به مسئله بیکاری، اقتصاد، تورم و… که سبب شده مردم از ان رنج ببرند توجه جدی شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1105

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.