• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

بیمارستان شهید مطهری پیشگام در فعالیت های پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا

  • کد خبر : 1065
  • 06 اسفند 1398 - 16:37
رئیس بیمارستان شهید مطهری فولادشهر از پیشگامی این بیمارستان در فعالیت های پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش نبض وطن، علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری در خصوص اقدامات پیشگیرانه این مرکز درمانی برای مقابله با بیماری کرونااظهار کرد: به دنبال مشاهده مواردی از افراد مبتلا به کرونا در کشور ، بازار شایعات و حرف های غیرعلمی داغ شده است ، لذا از همه همکاران درخواست می کنم که اطالاعات معتبر را از مراکز رسمی دریافت کنند .
وی افزود: خوشبختانه در این راستا بیمارستان شهید مطهری پیشگام بوده است و سرشماره ای را به این امر اختصاص داده است . بر این اساس با ارسال کلمه کرونا به سرشماره ۵۰۰۰۱۰۴۰۰۰۵ اطلاعات لازم و معتبر دریافت می گردد .
رئیس بیمارستان شهید مطهری تصریح کرد : بیمارستان شهید مطهری به عنوان بیمارستان ایمن با شرکت درنمایشگاه ایمنی و بهداشت اصفهان قبل از بقیه بیمارستان ها اقدامات پیشگیرانه را برای این بیماری آغاز نمود که در این راستا یک برنامه آموزشی در محل نمایشگاه و بیمارستان اجرا گردید .
وی ادامه داد: متاسفانه این آمادگی زودهنگام که یک نکته ارزشمند است ، باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر بستری شدن افرادی مشکوک به بیماری کرونا در این بیمارستان شد که خبری نادرست می باشد و در حال حاضر هیچ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری نیست .
آجدانی تصریح کرد : خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه در بیمارستان شهید مطهری قبل از مشاهده افراد مبتلا به کرونا در ایران آغاز شد . در این راستا بخشی را کاملاً به صورت آماده باش و رزرو در بیمارستان شهید مطهری برای بیماران تب دار و مشکوک به کرونا آماده نمودیم .
وی اضافه کرد: در بخش ورودی اورژانس هم بیماران به دو بخش جداگانه بیماران تب دار و غیر تب دار تفکیک می شوند تا چنانچه موردی مشاهده شود ، آمادگی لازم برای واکنش داشته باشیم .
رئیس بیمارستان شهید مطهری عنوان کرد : در حال حاضر باید تمام اقدامات پیشگیرانه انجام شود و همه مردم باید در این زمینه نهایت مراقبت را داشته باشند و با رعایت بهداشت فردی و شستشوی مرتب و مکرر دست ها پیشگیری لازم را انجام دهند .
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان شهید مطهری نیز در خدمت کلیه مردم منطقه هست و مردم می توانند به تیم درمانی ما اطمینان کامل داشته باشند و بدانند با تمام وجود در خدمت مردم هستیم از این رو اگر علائم مشکوکی مانند تب یا سایر علائم این بیماری را در خود مشاهده نمودند از ماسک استفاده کرده و به مراکز پزشکی مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1065

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.